הכנה לטסט בחיפה

הטסט השנתי לרכב הוא אחד מהפרוצדורות הפחות נחמדות אותן עלינו לבצע על בסיס שנתי. לעיתים קרובות, אנו לא מודעים לכל מיני בעיות הקיימות ברכב, אשר בגללן לא נעבור את הטסט ואז נצטרך לשלם שוב על הפרוצדורה. חשוב מאוד לדעת כי הכנה לטסט הינה עניין חשוב ביותר, העשוי לחסוך לנו כסף רב. הרי לפניכם כל מה שצריך לדעת על הכנה לטסט בחיפה.

מה בודקים בטסט?
טסט הינו מבחן לרכב, המבוצע על ידי מכון הרישוי. במכון זה נבדקות מערכות התאורה ברכב, הבלמים, הפליטה, האיתות, ההגה, הצירים והבלמים. כמו כן, נבדקת תחתית הרכב על מנת לאתר רקבונות כלשהם. ברגע שהרכב אינו עומד באחת מהדרישות הקבועות על פי חוק, הרכב נפסל בטסט עם רשימת הפסילות, ויש לתקן אותו תחילה על מנת שניתן יהיה לגשת לטסט נוסף. חשוב לדעת כי קיימים דברים פורמליים נוספים אותם בודקים בטסט, כמו למשל ההתאמה של מספר השילדה והמנוע לאלה הכתובים ברישיון, צבע ציפוי השמשות, מראות הצד ועוד. במידה וקיימים "שיפורים" או תוספות כלשהן לרכב, כמו למשל וו גרירה, מכון הרישוי יבדוק אם גם הם מופיעים ברישיון.

מהי הכנה לטסט?
הכנה לטסט הינה מעין פרוצדורה, המתבצעת לרוב על ידי מוסכים. במסגרת ההכנה לטסט, ייבדקו הצמידים, המגבים, הבלמים, מערכת הפליטה ועוד, וכמו כן יתוקנו בעיות של נזילות שונות – כמו נזילות שמן או מים. הכנה לטסט למעשה מבטיחה כי הרכב שלנו יגיע מוכן למכון הרישוי, עניין שימנע מאיתנו את הצורך להתטרטר ולבצע את הטסט מספר פעמים (ולשלם על כל פעם מחדש).

מי מבצע הכנה לטסט בחיפה?
קיימים אנשים רבים המכינים את רכבם לבד לטסט, או לחילופין נעזרים באנשים בעלי ידע בסיסי בהכנה לטסט. חשוב מאוד להבין כי המערכת המכנית שברכב הינה מורכבת, והתעסקות כלשהי עם הרכב, שאינה נעשית על ידי אנשי מקצוע (מוסכניקים מוסמכים) – עלולה לגרור אחריה שלל בעיות, אותן נצטרך לתקן בעלויות גבוהות בהמשך. מסיבה זו, חשוב מאוד לדאוג לבצע את ההכנה לטסט אך ורק אצל מוסכניק מורשה, כזה שעוסק בהכנה לטסטים.